AndrAn- Jak to všechno začalo... (4)

Přijeli domů k Andrému. Vystoupil a jako šofér Anně otevřel dveře od auta. Nabídl jí ruku a trochu se uculil, což tomu dodalo elán. Podívala se na něj a mrkla. André- ''Prosím, krásná paní.'' Anna- ''Slečna, zatím slečna.'' usměje se. Po tomhle 'šaškování' šli na tu naplánovanou večeři. 
O hodinku později se vůně táhla celým domem. Od kuchyně až po pokoj pro hosty ve druhém patře a dokonce až do třetího patra, do ložnice. Dům byl opravdu prostorný a velký. André vařil a Anna mezitím prostřela. pořád se mi vtírala do kuchyně aby mu s něčím pomohla, ale pokaždé ji vyhodil se slovy- ''Překvapení!'' a pokaždé dodal ten jeho rošťácký úsměv a následně se vrhlo obočí nahoru. Po páté si sedla smutně ke stolu, podložila si hlavu rukami a čekala, čekala až přinese jídlo a nebo ji nejlépe rovnou pustí do kuchyně. Marně, po dvaceti minutách se ozvala rána a následně mužský hrubý výkřik- ''Aaauuuu!...'' Anna tam přiběhla a spatřila hrnec na Andrého noze, André- ''Sakra!...'' zaklel si. Anna ani nezaváhala a hrnec ihned dala pryč, pomohla mu se posadit. Horká voda z hrnce se mu rozlila na jeho bosé nohy, Anna- ''To máš s toho, že nenosíš ponožky ani boty!'' a dává mu mraženou zeleninu v originálním pytlíku na jeho spálenou nohu. Oddychne si a jde do lékárničky pro sprej na popáleniny. Nanesla léčivou látku na zranění a políbila ho. Polibek jí ihned obětoval a takhle to šlo dál a dál. Pohladil jí po vlasech, tváři a znova jí políbil. André- ''Pormiň,'' nadechne se ''promiň, že jsem to tak zkazil.'' sklopí hlavu ''Moc se ti omlou...'' položí mu jemně prst na jeho ústa, Anna- ''Nic se nestalo, marode.'' André- ''Jaký marode? Mám jen popálenou nohu, ne?'' Anna- ''Buď rád, že tam byla jen ta voda...počkat, chceš mi tím říct, že jsi tady celou tu dobu co jsi mě nepouštěl do kuchyně ohříval vodu? Pane bože....'' André- ''No jo....já nevěděl jak začít s tím blbým receptem, který je delší než naše hlášení, které sepíšeme do týdne a že jich teda je.'' usměje se a ona taky... Večer se rozloučili jemným polibkem před tím než každý usnul na své půlce postele. 
Ráno vstali v osm hodin ráno, kvůli práci. André pořád trošku pokulhával a Anna mu měnila obklady. Do práce zabalila do chladící tašky mraženou zeleninu aby mu to vyměňovala, i když proti jeho vůli. Dokonce mu zakázala řídit auto a zásahy, takže dnes byl jen sedící krysa v kanceláři, jak sám sebe nazval... Celý den jí nakukoval do kanceláře, jak tam odmítá Hotteho vafle, nejmíň čtyřikrát tam za ní byl jestli si nechce dát vafličku. On tam mezitím vyplňoval hlášení, ani nevěděl o čem....Ale tohle André nedal, zavolal si Hotteho. André- ''Hotte? Můžeš na chvíli?'' Hotte tam přiklusal jako hodný hřebeček, Hotte- ''Chceš vafli, André?'' Andrému se vyloudil na tváří zajímavý výraz, něco mezi ano a ne... nakonec zvolil verzi, kterou jeho vafle neurazí, André- ''Ano, dám si rád, Hotte. Ale teď... pomůžeš mi s hlášením? Tys tam byl a já ne, to kvůli Anně nemůžu na zásahy a já nevím co tam napsat a dnes je čas na mě s hlášením... pomůžeš mi?'' udělá psí oči, Hotte se napřáhl pro papír a začal sepisovat. André se tajně, ale kulhavě odplížil za Annou a zabouchl dveře, zatáhl žaluzie a vášnivě jí políbil. Ona se však nebránila. Po pěti minutách tam vtrhl Hotte...