Kobra 11- 01x01- Výbuch

Výbuch 

Semir a Tom si v klídku jedou po dálnici v BMW. 
Semir- ''Myslíž že Hotte a Dieter někdy rozbijí auto?'' 
Tom- ''Máš na mysli Porshe?'' 
Semir- ''Jo, to.'' 
Tom- ''To si nemyslím.'' ušklebí se 
Semir- ''A proč?'' 
Tom- ''Musejí si dávat sakra velký pozor, jinak je šéfová roztrhá na kusy.'' začne se smát 
Semir- ''Tak to máš pravdu.'' taky se začne smát 
Semir s Tomem se smějí a najednou před nima vybuchnou tři auta a Semir do nich nabourá. 
 
(znělka) 
 
Semir s Tomem se dívají jak odváží BMW. 
Semir- ''No šéfová teď roztrhá asi nás.'' 
Tom- ''Nebo nám jenom utrhne hlavu.'' ušklebí se 
Semir- ''Nebo to.'' začne se zase smát 
Na služebně: 
Semir- ''Andreo, miláčku máš něco?'' 
Andrea- ''Nejdříve mi řekni jestli jsi v pořádku a pak se teprve ptej jestli něco mám'' trošku se rozzlobí 
Semir- ''Jsem v pořádku, tak co?'' 
Andrea- ''Ze záznamu z videokamery jsme zjistili, že tam po výbuchu projel černý Jeep, který podle poznávací značky patří jistému Deivovi Schültovi.'' 
Příjde tam šéfová. 
šéfová- ''A víme něco o něm?'' 
Andrea- ''Ano, jemu 48 let, je to drogový dealer a byl zato trestán na 12 let, před měsícem ho propustili a mám velké podezření, že se chce Semirovi a Tomovi pomstít, že pomohli k jeho zavření. Momentálně nevíme kde bydlí, protože jeho bydlení není stálé.'' 
šéfová- ''A máme jeho fotku?'' 
Andrea- ''Ano máme, tady je.'' vyndavá fotku z tiskárny 
Andrea ukáže fotku Semirovi, Tomovi a šéfové. 
Semir- ''Toho si pomatuji, je to zmetek, chtěl mě odprásknout.'' šibalsky se usměje 
Tom- ''Taky si vzpomínám, poškrábal mi auto!'' 
šéfová- ''Děkujeme Andreo, to nám zatím stačí, Semire, Tome pojďte na chvíli ke mě.'' 
Semir- ''A jéje za chvíli dojde na trhání hlav.'' culí se 
Šéfová to uslyší. 
šéfová- ''Na co že dojde?'' 
Semir- ''Ale na nic.'' ušklebí se 
V kanceláři u šéfové. 
šéfová- ''Tak vy dva půjdete za Hartmutem, má něco pro vás z vraků těch aut z rána.'' 
Semir- ''Uff....'' uleví si 
Tom- ''Psss...'' okřikne svého partnera 
šéfová- ''Na co si tu hrajete? Jděte!'' 
Tom a Semir chtějí udělat krok ale: 
šéfová- ''Jo a o tom autě si ještě promluvíme'' usměje se 
Semir a Tom- ''A-a-a-ale jistě šéfová...'' 
Když už odejdou pryč z kancu šéfové, přižene se tam Hotte a zeptá se : 
Hotte- '' Hmmm, šéfová, co by se stalo kdyby jsme s Dieterem rozbily Porshe?'' 
šéfová- ''To se radši ani neptejte.'' směje se, ale Hotte pořád nechápe čemu 
Semir s Tomem přišli za Hartmutem. 
Semir- ''Hartmute kamaráde tak co, máš něco z těh rozbitých autíček?'' 
Hartmut- ''Ale jistě Semirku, vidíš to?'' směje se a ukazuje na rozbité BMW z videonahrávky 
Semir- ''To není od tebe hezké.... měl jsem ho rád a kdyby něco nebavím se s tebou.'' uraženě to řekl 
Tom- ''Hartmute, Semire nehádejte se a ty Hartmute ukaž co jsi zjistil.'' 
Hartmut- ''Vidíte to?'' ukazuje na monitor 
Tom- ''A co?'' 
Hartmut- ''Ty auta před vámi měly ze spoda bomby.'' 
Tom- ''Jsem snad pyrotechnyk abych jsem si toho všimnul?'' Zasměje se 
Mezitím se připravuje na další útok Dave Schült: 
Dave- ''Já je dostanu!'' 
A připravuje záhadný balíček který hodlá poslat Tomovi, Semirovi, Hottovi, Dieterovi, šéfové, Andree a ostatním. 
Dave- ''Ještě se uvidí kdo tohle všechno vyhraje.'' a zlomyslně se směje 
Mezitím se Tom, Semir a Hartmut hádají do toho jim zavolá Andrea. 
Tom- ''Hele nech si toho Hartmute.'' 
Hartmut- ''Já? Nevím kdo tohle začal ale já to nebyl!'' 
Semir- ''Hele nehádejte se, jste jako staří manželé'' směje se ''A hele volá Andrea.'' 
Semir telefon vezme. 
Semir- ''Ano miláčku?'' 
Andrea- ''Mám pro vás informaci.'' 
Semir- ''A jakou?'' 
Andrea- ''Byl viděn u knihovny.'' 
Semir- ''A co dělal u knihovny? Četl si, půjčoval si knihy? Dovol abych se zasmál, hahaha....'' 
Andrea telefon položí. 
Semir- ''O-o-ona zavěsila?'' 
Tom- ''A co bys čekal?'' směje se 
Semir- ''Hahahaha, fakt vtipný.'' směje se falešným smíchem 
Tom- ''To vím taky.'' směje se 
Mezitím co se kluci hádají příjde na stanici pošťák s balíčkem. 
pošťák- ''Dobrý den.'' 
Andrea- ''Dobrý, můžu vám s něčím pomoc?'' 
pošťák- ''Ale ano hledám pana Gerkhána, pana Kranicha, paní Engelhartovou, paní Gerkhánovou-Schäferovou a další dva pány...'' 
Andrea- ''Aha, já jsem Schäferová.'' 
pošťák- ''Tak vás poprosím o jeden podpis tady.'' ukáže na lístek 
Andrea- ''Ale jistě, a co vtom balíčku je?'' 
pošťák- ''To já nevím, jen vím že se sním musí zacházet opatrně.'' 
Andrea- ''Aha, tak tady máte můj podpis, a od koho vůbec je?'' 
pošťák- ''Děkuji, tady to máte.'' a podává balíček ''Jméno odesílatele je prý v balíku.'' 
Andrea- ''Díky,na shledanou.'' 
pošťák- ''Taky děkuji na viděnou.'' 
A pošťák odejde a míjí se s rozhádanýma klukama. 
Tom- ''Co tu chtěl?'' 
Andrea ukáže na balíček. Příjde tam šéfová. 
šéfová- ''Kdo to byl?'' 
Semir a Tom- ''Pošťák.'' 
šéfová- ''Aha..., přinesl něco?'' 
Andrea- ''Ano, támhle ten balík.'' ukáže na balík 
Semir s Tomem ho jdou otevřít a taky tam příjde Hotte s Dieterem. 
Andrea- ''Ale pozor opatrně, máme sním prý zacházet opatrně.v 
Hotte si něčeho všimne. 
Hotte- ''Co to je?'' 
šéfová- ''A co?'' 
Hotte- ''Támhle to červené blikající světýlko.'' 
šéfová- ''Počkat, nemyslíte Semire že jeto....'' 
Semir- ''....bomba'' 
Tom- ''Rychle pryč!'' a ukazuje na zbývající čas- 00:00:09 
Všichni utíkají, a za 00:00:09 opravdu bouchne bomba! A centrála je v plamenech. Po výbuchu šéfová obchází kolegy... 
šéfová- ''Jste všichni v pořádku?'' 
Andrea- ''Doufám.'' 
Semir drží Andreu v náručí a Tom se připojil k šéfce. 
Semir- ''V pořádku? Neplakej...'' a utírá Andree slzy 
Andrea- ''Víš, ....je to hrůza. Byly jsme tam skoro....'' 
Semir- ''Já vím, já vím, hlavně že jsi v pořádku ty.'' 
... 
Tom- ''Všichni v pořádku?'' 
Hotte- ''Mám hlad.'' 
šéfová- ''Ani nechtějte slyšet co si teď o vaší větě myslím.'' a opakuje ''Mám hlad..., buďte rád že jste vůbec na živu !'' 
Když odejde tak Dieter říká Hottemu: 
Dieter- ''Má pravdu.'' směje se 
Hotte se jenom urazil, protože on od oběda nic fakt neměl. A to je rekord! 
... 
Tom- ''A kde teď budeme?'' 
šéfová- ''To já nevím, ale večer všem zavolám a řeknu vám kde zítra budem.'' 
Tom- ''Snad to zpraví co nejříve.'' 
šéfová- ''To si nemyslím.'' a kouká na totálně zničenou služebnu 
A celé tohle divadlo sleduje Dave a náramě se baví. 
Dave- ''A to není ještě konec, příjde ještě finále, co si jako myslíte že jsem- chlap co nedotáhne věc do konce? Mýlíte se!'' směje se 
Andrea a Semir jedou domů po dálnici. A Dave tam jede taky a sleduje je. Šéfová je už doma dozvěděla se kde je jejich nová služebna a tak to všem zavolá. Nejdříve Semirovi a Andree a pak i ostatním. 
Semir- ''Hele, volá šéfová.'' a zvedne telefon 
šéfová- ''Dobrý večer, už vím kde je naše nová služebna.'' 
Semir- ''A kde?'' 
šéfová- ''Snevenstraße.'' 
Semir- ''Co že?'' 
šéfová- ''Ano, Snevenstraße.'' 
Semir- ''To je tamta nová a moderní že ano?'' 
šéfová- ''Ano, je to ona.'' 
Semir- ''Jupí.'' raduje se ''Děkuji šéfová.'' 
šéfová- ''To neděkujte mě, ale policejnímu prezidentovi, a přeji vám hezký večer, teď už budu muset končit, musím to říct ještě ostatním.'' 
Semir- ''Děkuji a nápodobně.'' 
Semir zavěsí a raduje se. Až přijedou, půjdou nic netušící do jejich domu a Dave je pořád sleduje. Na Andreu je toho moc tak si šla lehnout a Semir usnul v křesle. Bylo zhasnuto a Dave vešel do vnitř a ukradl Andree notebook. Ráno až se Andrea vzbudí všimne si toho a bude naštvaná protože si myslí že ho nechala na služebně. 
Andrea- ''To ne!?!'' 
Semir- ''Co se děje?'' 
Andrea- ''Asi jsem zapomněla notebook na služebně která je teď v troskách.'' 
Semir- ''To nevadí.'' a uklidňuje jí 
Andrea- ''Ale o to nejde je tady nabíječka.'' 
Semir- ''A proč bys tady měla nabíječku a notebook na služebně která je ale totálně zničená?'' 
Andrea- ''No mě se neptej.'' 
Semir- ''Ty si myslíš že....'' 
Andrea- ''....že ho Dave ukradl.'' 
Semir- ''A sakra!'' 
Andrea- ''Mám tam všechny věci! A případy i o něm, snad není tak chytrý aby se dostal do záznamníků a smazal informace o sobě.'' 
Semir- ''Máš tam snad heslo ne?'' 
Andrea- ''Ano mám, ale to se dá snadno zjistit.'' 
Semir- ''To by musel být takový génius jako ty a to není nikdo.'' a dá Andree pusu 
Andrea- ''Snad máš pravdu.'' 
Semir- ''Já mám vždycky pravdu, ne?'' 
Tom jede na místo kde stráví všichni dobu co se bude centrála zpravovat, šéfová jde k autu aby taky už jela a Dave se šťourá Semirovi v autě a přeřízne mu hadičku s benzinem. Tom už přijede na služebnu a za chvíli i šéfová. 
Tom- ''Dobré ráno šéfová.'' 
šéfová- ''Dobré ráno.'' zamkne auto 
Tom- ''A tady teď budeme?'' 
šéfová- ''Ano, líbí?'' 
Tom- ''A-a-ale ano, ano líbí a moc.'' 
Tom a šéfová jdou do nové služebny. Hotte a Dieter a ostatní už tam jsou. 
Hotte- ''Už jenom chybí Andrea a Semir.'' počítá kolegy 
Tom- ''No jo, asi zaspali.'' směje se protože pokaždé chodí on pozdě 
Hotte- ''Andrea?'' 
Tom- ''A Semir.'' 
Hotte- ''No to mi k Andree nejde.'' 
Tom- ''Nojo lidi se časem mění, stejně jako tvoje chutě, jsou pořád pestřejší a množnější, měl bys dávat na sebe pozor a taky bys měl něco ze sebou dělat, opravdu, bojím se o tebe.'' naváží se do svýho tlustýho kolegy 
Hotte- ''Hele jdi si utahovat z někoho jiného, jo?'' 
Šéfová to všechno uslyšela a začala se smát stejně jako Tom, Dieter a další, jediný kdo se nesměje je Hotte kterého to uráží a samozdřejmě že Semir s Andreou kteří jsou před domem. Semir leží pod autem a kouká se co se stalo, nejde mu totiž nastartovat auto. 
Semir- ''Co se ksakru děje?'' nadává na své auto 
Andrea- ''Zavolám Tomovi.'' 
Semir- ''No to ne!'' 
Andrea- ''A proč?'' 
Semir- ''Vysměje se mi!'' 
Andrea- ''Ale nějak se dostat do práce musíme, ne?'' 
Semir- ''No tak jo'' zašeptá 
Andrea- ''Já to stejně slyšela.'' a vyndavá mobil 
Andrea volá Tomovi. 
Tom- ''Ahoj Andreo.'' 
Andrea- ''Ahoj Tome.'' 
Tom- ''Co se děje?'' 
Andrea- ''Semir nemůže nastartovat auto, asi něco s motorem nebo tak.'' 
Tom- ''A já mám pro vás přijet že jo?'' a pomalu se začíná smát 
Andrea- ''Jo.'' směje se 
Tom- ''Za chvíli tam jsem.'' 
Andrea- ''Díky, ahoj.'' 
Tom- ''Zatím.'' 
.... 
Hotte- ''Tak co? Co se děje?'' 
Tom- ''Co je ti do toho Hotte? ''Starej se radši o svoje zdraví a jídelníček.'' 
Hotte- ''Moc vtipný.'' 
.... 
Andrea- ''Tom za chvíli přijede.'' 
Semir- ''To jsem rád, tak abych jsem ti řekl proč to nejede.'' 
Andrea- ''No, proč?'' 
Semir- ''Někdo si hrál s hadičkou od benzinu.'' 
Andrea- ''Chápu..'' 
Semir- ''Půjdu se radši převléct jinak mě Tom nepustí do auta.'' 
Andrea- ''Jdi.'' 
Semir a Andrea jdou ještě do domu. Tom už jede za Semirem a Andreou. Už je před jejich domem a zatroubí. 
Semir- ''Co troubíš šílenče, chceš zbudit sousedy? Řeknu ti nejsou moc šťastný když někdo troubý a už vůbec né ráno když spí.'' 
Tom- ''Taky tě rád vidím a nemáš zač.'' 
Andrea- ''Ahoj Tome, moc děkujeme.'' 
Tom- ''To sis to vzal ale slušnou ženu, že jo?'' 
Semir- ''Já vím,... popopočkat na co totooto ale narážíš?'' 
Tom- ''Vůbec na nic.'' ušklebí se 
Najednou před nima vyjede černý Jeep stejný jako má Dave a Tom se za ním rozjede a pronásleduje ho. 
Tom- ''Není to Dave?'' 
Andrea- ''Jeho poznávací značku si pomatuju, ....ano je to jeho auto.'' 
Tom- ''I chytrá je, máš to ale štěstí...'' a prudce zatáčí 
Semir- ''Dík, a prosím nejezdi jako šílenec, chci aby moje žena ještě žila.'' 
Tom- ''Rozkaz pane!'' a zase prudce zahne 
Semir- ''Dík žes to pochopil.'' 
Tom- ''Dík že si řekl poprvé děkuji.'' 
Semir- ''Ghhrrr...'' 
Tom pronásleduje Deiva až na staveniště. Tomovi zavolá přes vysílačku šéfová. 
centrála- ''Tome, Semire, kde jste?'' 
Tom- ''Na staveništi u Rýna.'' 
centrála- ''Pošlu vám tam posili.'' 
Tom- ''Děkuji šéfová, ale to nebude třeba, dřív nebo později se stejně vybourá on a nebo já, radši pošlete sem sanitku a hasiče.'' 
centrála- ''No to snad ne..'' 
Dave jede až k sudům s benzinem a naftou a nabourá do nich. Ty samozdřejmě vybuchnou a Dave to nepřežije. 
Tom- ''Kam to ten blbec jede?'' 
Andrea- ''K sudům s naftou a benzinem předpokládám..'' 
Tom- ''To je ale....'' 
Andrea- ''Stůůj...!'' 
Tom prudce zabrzdí jen tak tak. 
Tom- ''Šéfová, zavolejte prosím vás hasiče, ten blbec to napálil do sudů s benzínem a naftou.'' 
šéfová- ''Jasně!'' 
Tom- ''Děkuji'' a zavěsí 
... 
Tom- ''Semire? Proč tak dlouho nemluvíš, zdáš se mi fakt divný?'' 
Semir- ''Je mi blbě z tvého řízení, nechtěl jsem ti zašpinit sklo.'' 
Tom- ''Já myslel že sis zvykl'' ušklíbl se 
Semir- ''Na tebe si nejde zvyknout, měníš se jako Hottovi chuťové buňky.'' 
Tom- ''No vidíš, to jsem mu říkal taky dneska ráno.'' a začne se smát 
Semir totiž začne zvracet. 
 
Konec 
Brittany11
 
A nezapomeňte epizodu okomentovat, díky :)

Diskusní téma: Kobra 11- 01x01- Výbuch

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek