V zapomnění

Ben a Semir jedou v novém autě k Sussaně  protože její auto je v opravně.Ale mezitím se něco přihodí na dálnici.
Ben: Semire jak to řídíš, nezapomeň že je to naše poslední auto, pokud ho zlikviduješ  Krügerová nás nechá jezdit na kole bez sedátek jako minule.
Semir: Promiň Bene ale víš jaký jsou Němci, vůbec neumní brzdit.
Ben: Tím chceš říct to že neumím řídit ty Turecký trpejzlíku?
Semir: Tím jsem nemyslel tebe, tak se mi nenavážej do mé velikosti a původu ty poníku z patkou.
Ben: Hej toho řidiče odněkud znám, ten byl s tebou na té fotce.
Semir: Aby né, to je Jan!
Ben: Jan, toho neznám?
Semir: Aby jo, to byl můj parťák, ale to je asi 5 let zpátky.
Ben: Chceš říct že tvůj parťák po 5 letech, ...ho vidíš jak bourá do aut?
Semir: Nevím co s nim je, ale budeme ho muset vzít k nám.
Ben: Co na mně asi řekne že jsem tvůj parťák.
Semir: Řekne že jsem chudák.
Ben:Ha Ha Ha fakt vtipný Semire,ale co bude se Sussanou.
Semir: Tak počká, zavolej jí.
Ben: Zase já, ale řeknu že je to tvoje chyba Semire.
Semir: Proč moje to byl tvůj nápad jí vyzvednout.
Ben: Všechno kvůli tomu Janovi a nezapomeň ho vzít na Tureckou Kávu a povídejte si o životě a co za tu dobu dělal.
Semir: To myslíš urážkou nebo ze srandy.
Ben: Myslel jsem už něco někdy ze srandy!!!
Semir: Jo.
Ben: Aha víš co ? Zapomeň nato že jsem ti to vůbec říkal
Semir: Víš co ? Vyprdnem se nato, vezmeme Jana k nám a zajedeme pro Sussanu.
Ben: Souhlasím tak honem co ten tvůj bývalý parťák řekne.
Jan: Semire, pane bože já tě tak dlouho neviděl.
Semir: Si hnusný nic si neřekl a prostě si odešel.
Jan: Promiň ale musel a kdo je tenhle ?
Semir: To je můj parťák Ben.
Jan: Čau Bene.
Ben: Čau...
Semir: Promiň, ale musíš jít s námi asi víš za co.
Jan: Chápu trochu jsem tady narážel.
Ben: Trochu! Tři lidi jsou zraněny.
Semir: Notak přestaň Bene, ale má pravdu, Jane cosi dělal ?
Jan: Já vím od rána jsem nějak divný.
Ben: Tak jedem!
Semir: Jo,Jane nastup si.
Na Autobahn Polizei-
Krügerová: Kdo to je ?
Semir: To je Jan, můj bývalý parťák.
Krügerová: Těší mě Krügerová, Semire kde je Ben ?
Semir: Jel pro Sussanu.
Krügerová: A co je s autem?
Semire: No já to tu radši Janovi ukážu jak to tu vypadá.
Krügerová: Stůjte Semire a nezapomeňte co jsem vám řekla s těma kolama.
Semir: Jistě paní Krügerová, ale nic takového se už nestane.
Jan: Ta je ostrá jako břitva a co je vůbec s Englhardtovou?
Semir: Odešla když jí její ''přítel'' zradil.
Jan: Aha, to jsem nevěděl.
Krügerová: Semire ,Jane máme problém.
Semir: Co se stalo.
Krügerová: Bena unesli na A1 našli jeho auto a zbraň.
Semir: To né!
Na dálnici  A1-
Semir: Je to moje vina že Bena unesli.
Jan: Zato přece nemůžeš.
Semir: Můžu, pohádali jsme se a kdybych jel s ním tak by se to nestalo.
Jan: Semire jsou tu otisky a patří Robovi Vintovi,dostal 5 let za krádeže a násilí. Před týdnem ho pustily.
Semir: To ho znám má opuštěnou stáj.
Ve stáji
Semir: Bene.
Ben: Jsem tady Semire tady.
Rob Vinto: Ještě krok a je mrtvý.
Semir: Dobrá odkládám zbraň.
Rob Vinto: Nastup si do auta Bene.
Ben: Semire pomoc!
Semir: Neboj zachráním tě.
Rob Vinto s Benem v autě jedou k přehradě. Semir to auto pronásleduje s Janem. Vinto vystoupí z auta a má Bena jako rukojmího na kraji přehrady.
Ben: Semire uteč zabijí tě. 
Semir: Já tě tu nenechám.
Jan: Pomůžeme ti.
Rob Vinto: Dobrá Semire rozluč se z parťákem.
Ben: Semire...!
Semir: Nééééééééé.(křičí)
Výstřel...
Jan: Pane bože.(smutnej)
Vinto zastřelil Bena a Ben letí dolů z přehrady. Semir skočil za ním a vytáhl ho na břeh ale je pozdě.
Ben: Semire zapomeň na to co jsme si řekli v aa....au...(zemřel)
Semir: Bene, né, prosím Bene.(brečí)
(Smutná znělka-Evertime)
Jan pronásleduje Vinta na dálnici. Kde přes silnici předjíždí cisterna. Vinto přímo vrazil do cisterny. Náhle výbuch a vzduchem letí Vintovo auto. Jeho tělo se nenašlo. Semir chtěl z dálniční policie odejít, ale zůstal a za parťáka dostal Jana.
 
Konec
 
by Mark Cameron and Brittany11